Denkt u eraan uw eigendom te verkopen of ondervindt u moeilijkheden bij de verkoop? Aarzel dan zeker niet contact met Jens Lanneer. Samen kijken wij naar wat wij voor u kunnen betekenen. Tijdens een vrijblijvend gesprek luisteren we naar uw verhaal en bekijken we op een professionele manier hoe wij u een op maat gemaakte dienstverlening kunnen aanbieden.
Wat vinden wij belangrijk in een realtie met onze klanten?
1. Betrokkenheid. We werken op een persoonlijke manier samen, voor ons bent u geen nummer. U heeft rechtstreeks contact met de zaakvoerder die uw vertrouwenspersoon zal zijn en het volledige verkoopproces van A tot Z zal voeren.
2. Flexibiliteit. We zijn 7 op 7 bereikbaar en stellen ons zeer flexibel op voor het maken van afspraken.
3. Dienstverlening op maat. Elke verkoop is uniek. Wij bekijken samen met u dan ook de meest aangewezen manier om uw eigendom te verkopen.
4. Advies. Bij ons krijgt u raad en begeleiding vanaf de opstart van het dossier t.e.m. de ondertekening van de authentieke akte.
Wat doen wij?
1. Wij zorgen voor een volledig verkoopdossier zodat uw eigendom voor ons geen geheimen meer heeft.
2. Wij zorgen voor professionele foto’s van uw eigendom van binnen, buiten en eventuele luchtfoto’s.
3. In samenspraak met u wordt er een publiciteitsbord aan uw eigendom geplaatst en bekijken we via welke marketingstrategie uw woning te koop zal worden geplaatst.
4. Wij gaan zelf proactief op zoek naar de geschikte koper voor uw eigendom.
5. U krijgt van ons feedback na de bezichtigingen + maandelijkse rapportering.
Wij voeren de onderhandelingen in overleg samen met u.
We stellen de onderhandse verkoopovereenkomst op in samenspraak met de notaris.